تشریح عملکرد حوزه معاونت توسعه از ۲۰ مهر لغایت ۱۱ آبانماه سال ۹۷ در اربعین حسینی
امتیاز:
به گزارش پیمان کمالوندی خبرنگار وبدا، دکتر ایرج پاکزاد در این رابطه اظهار داشت: خدمات و اقدامات انجام شده در حوزه های تغذیه، اسکان، نقلیه، تهیه تجهیزات مورد نیاز واحدهای عملیاتی و نیروی انسانی در حوزه پشتیبانی با هماهنگی نماینده رییس محترم دانشگاه به شرح زیر می باشد.
وی در ادامه این بحث گفت: در بخش تغذیه در شهر مهران شامل توزیع نهار، شام و صبحانه به تعداد ۲۱ هزار و ۱۳۸ پرس و میانوعده به تعداد ۷ هزار و ۵۰۰ عدد به واحدهای مستقر در مهران شامل حوزههای درمان، بهداشت، فوریتهای پزشکی، بسیج جامعه پزشکی، غذا و دارو مستند سازان شبکه العالم و بیمارستان صحرایی ارتش از طریق مهمانسرای هتل نور مهران با نظارت کارشناسان بهداشت و کارشناس تغذیه مستقر در هتل در محدوده شهر مهران و حومه که برای اولین بار با ظرف یکبار مصرف آلومینیوم با خودروی مخصوص حمل غذا توزیع گردیده است. همچنین تغذیه در شهر ایلام شامل نهار، شام و صبحانه در شهر ایلام به تعداد ۱۷۹۷ انجام شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در ادامه در تشریح بخش اسکان ابراز داشت: اسکان شامل دو بخش انعقاد قرارداد با هتل نور مهران به استعداد ۱۴۰ تخت و انعقاد قرارداد با ۱۴ منزل شخصی بخش خصوصی در شهر مهران که مجموعاً روزانه ۲۵۲ نفر از همکاران بهداشت، درمان، فوریت پزشکی، غذا و دارو، بسیج جامعه پزشکی و پزشکان متخصص ارتش، مستند سازان فوریت و وزارت، پرسنل شبکه العالم بوده است. ضمناً در شهر ایلام مجموعاً روزانه ۷۲ نفر از همکاران مهمان در مهمانسرای طبقه دوم و سوم پردیس شماره ۲ و مهمانسرای طبقه دوم آزمایشگاه مرکزی اسکان داده شده است.
وی همچنین در تشریح خدمات معاونت توسعه در بخش نقلیه خاطرنشان کرد: نقلیه شامل دو بخش بوده که در شهر مهران شامل ۷ دستگاه خودرو به صورت تمام وقت از ابتدای ماموریت تا انتهای ماموریت و ۴ دستگاه خودرو به طور پاره وقت در حمل و نقل غذا، حمل و نقل و جابجایی تجهیزات مورد نیاز و ایاب و ذهاب پرسنل از ایلام به مهران و بالعکس و کرمانشاه به تعداد ۳۵ سرویس و همچنین ایاب و ذهاب مستندسازان فوریت پزشکی، مستندسازان وزارت، روابط عمومی و همکاران بازدید کننده از ستاد و وزارت انجام وظیفه نموده اند. همچنین نقلیه در شهر ایلام نیز مجموعاً در ایام اربعین ۴۸ سرویس ایاب و ذهاب از ایلام به مهران و کرمانشاه به مهران انجام گردیده است.
دکتر پاکزاد در تشریح خدمات حوزه معاونت توسعه در ایام تردد زائران اربعین حسینی در بخش تجهیزات مورد نیاز واحدهای عملیاتی تصریح کرد: این تجهیزات در دو بخش بوده که شامل بخش اول در شهر ایلام جهت اسکان مهمانها شامل تجهیز مهمانسراهای طبقه دوم و سوم پردیس شماره ۲ و مهمانسرای طبقه دوم آزمایشگاه مرکزی شامل خرید و نصب پرده، تلویزیون، چایساز، انواع لوازم آشپزخانه، تخت، تشک، پتو و متکا، یخچال، لوازم تاسیسات برق، کابینت کامل، کاشی و سرامیک، شیرآلات قفل و کلید، سفید کاری و رنگ آمیزی و در بخش دوم در شهر مهران تجهیزات مورد نیاز جهت اسکان مهمانها شامل خرید کانکس تکچشمه ۴ دستگاه، دستگاه آب سرد و گرم ۴ عدد، ۴ دستگاه کامپیوتر، لپ تاپ و نتبوک ۳ دستگاه، میز و صندلی هر کدام ۲ دستگاه، کولر آبی ۸ دستگاه، غذا گرمکن ۳ دستگاه به ظرفیت ۳۰۰ پرس غذا، هیتر برقی ۹دستگاه، پتو ۲۰۰ تخته، ملحفه و پتو به تعداد مورد نیاز، میان وعده شامل پرتقال و سیب ۳ هزار و ۱۲۰ کیلوگرم، مواد مصرفی اعم از مواد شوینده، چای، قند و لیوان یکبار مصرف تهیه و تدارک دیده شده است.
وی در تشریح خدمات در بخش نیروی انسانی در ایام تردد زائران اربعین حسینی توسط معاونت توسعه بیان: نیروی انسانی در حوزه پشتیبانی در شهر مهران شامل ۳۰ نفر به صورت ثابت و موقت در بخشهای مختلف و در شهر ایلام هم ۱۵ نفر به صورت ثابت در ساعات اداری و موقت تا ۱۲ شب انجام وظیفه نمودهاند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام خاطرنشان کرد: از کلیه همکاران ستاد عملیات اربعین حسینی در شهر مهران و ستاد هدایت پشتیبانی نیروی انسانی در شهر ایلام که از واحدهای مختلف دانشگاه با همدلی و همفکری در جهت ارائه خدمات شایسته به همکاران بخش های مختلف بهداشت و درمان در جهت خدمات رسانی بهتر به زائرین اربعین حسینی در کوتاهترین زمان ممکن به صورت شبانهروزی خدمت نموده اند، نهایت تقدیر و تشکر خود را اعلام میکنم.
وی در ادامه این بحث گفت: همچنین از کلیه مسئولین واحدهایی که با آزادسازی نیروهای انسانی و وسیله نقلیه در این کنگره عظیم اربعین حسینی ما را یاری نموده اند، صمیمانه تشکر می کنم.
دکتر پاکزاد در پایان سخنان خود یادآوری کرد: در پایان از پیشنهادات و نظرات ارشادی همکاران بازرسی، حراست، مالی دانشگاه، فوریت پزشکی و روابط عمومی که به ما کمک نموده اند، تقدیر و تشکر میکنم.